Нас часто запитують - скільки блокувань необхідно автомобілю? Чи потрібно встановлювати обидва блокування або можна обійтися якоюсь однією. Ще одне поширене питання — чи не псується блокування від довгого «простою», коли ви користуєтесь нею вкрай рідко.
Відповіддю на перше запитання буде наступне — якщо ви плануєте встановити лише одне блокування, ми рекомендуємо ставити його на ту вісь, яка більше завантажена. Якщо ви здебільшого катаєтесь на порожньому пікапі, ставте блокування на передню вісь. В іншому випадку ставте заднє блокування диференціала. Однак, якщо установка обох блокувань вам по кишені, то ми рекомендуємо вчинити саме так.
Загалом, коли ви боретеся з бездоріжжям, то, в переважній більшості випадків, у вас буде одне заднє та одне переднє колесо з гарним зчепленням з дорогою. Вісь із незаблокованим диференціалом та одним вивішеним колесом фактично випадає з гри, вона не має жодного рушійного потенціалу – у вас виходить звичайна монопривідна машина. Якщо ви встановите обидва міжколісні блокування Air Locker, ви можете бути впевнені, що ці обидва колеса на землі отримають максимальне тягове зусилля та вивезуть вас із найскладніших ситуацій.
Що стосується другого питання, то не використання блокувань протягом тривалого періоду часу не надає на них зовсім ніякого негативного впливу. Сальники, які компанія ARB використовує у своїх блокуваннях, виконані з високоякісного сертифікованого еластомеру і ніколи не потріскаються, пересохнуть або зазнають усадки. А олія у мосту чи корпусі диференціала захищатиме блокування від іржі чи зносу. Просто стежте за рівнем і станом трансмісійної олії і обов'язково змінюйте її, якщо ви «скупали» ваш позашляховик у воді.
Якщо ви плануєте вивести ваш позашляховик на серйозний офф-роуд або просто покататися по слизькому гравію або мокрій дорозі, то ви напевно користуватиметеся блакитними тумблерами ARB набагато частіше, ніж вам здається.
Daniel Bongard
(Керівник інженерного відділу ARB)