Підвіска OME та система курсової стійкості (ESC)

Привіт ARB,

В першу чергу хочу подякувати вам за прекрасні захисні бампера ARB, які були встановлені на моїх трьох попередніх автомобілях. Вони дозволили мені подорожувати з упевненістю, а також надали зручні місця для встановлення лебідки Warn та додаткових фар IPF.

Я вже замовив собі новий Ford Ranger і планую встановити на нього підвіску Old Man Emu, щоб збільшити дорожній просвіт і полегшити собі пересування вибоїстими сільськими доріжками. Однак мій автодилер попередив мене, що встановлення неоригінальних пружин та амортизаторів може негативно позначитися на роботі електронної системи курсової стійкості (ESC). Я трохи збентежений, тому що на всіх моїх попередніх автомобілях з підвіскою OME я не стикався з подібною проблемою і машини чудово керувалися на шосе.

Дейв

Привіт Дейв,

Бажаю вам всього найкращого з вашим новим позашляховиком Ford Ranger. Ми досить часто отримуємо питання про електронну систему курсової стійкості (ESC, система стабілізації) та про те, наскільки коректно вона працює після встановлення пружин та амортизаторів Old Man Emu.

ESC – це допоміжна система стабілізації, яка намагається підтримувати курсову стійкість автомобіля в будь-яких дорожніх умовах, особливо при екстреному маневруванні. Система обчислює рівень динамічної стійкості, отримуючи інформацію від багатьох датчиків. Якщо система ESC визначає, що автомобіль виходить з-під контролю водія, вона може індивідуально пригальмовувати кожне колесо і примусово закривати дросельну заслінку, щоб вирівняти автомобіль і утримати його на траєкторії.

Однією з ключових задач розробки підвіски OME є оптимізація керованості і стабільності автомобіля. Впровадження систем електронної стабілізації не вплинуло на це завдання, а наш інженерний відділ розробляє підвіску нових автомобілів з урахуванням вимог систем ESC. Всі компоненти підвіски Old Man Emu налаштовані та протестовані з урахуванням збільшеного кліренсу та не впливають на роботу системи ESC.

Одним із найважливіших етапів розробки нових продуктів є всебічне тестування компонентів. У це тестування входить специфічний тест, який ми проводимо на заводі і який дозволяє переконатися, що система ESC реагує і поводиться точно так, як і з оригінальною підвіскою. Під час тестування ведеться запис безлічі параметрів та відеофіксація, які дозволяють проаналізувати, як поводиться підвіска Old Man Emu і чи вона негативно впливає на роботу електронної системи курсової стійкості.

- Mark de Prinse, Manager
Old Man Emu