Старі моделі позашляховиків

Привіт ARB,

Я подумую про покупку якоїсь старої моделі позашляховика, щось на кшталт короткобазного Toyota LandCruiser 40, і, природно, хочу зробити його більш пристосованим для офф-роуду. Я говорю про встановлення захисних бамперів, блокувань та підвіски — стандартний набір, так би мовити.

Я звернув увагу, що компанія ARB приділяє багато часу та зусиль на розробку та виробництво обладнання та аксесуарів для сучасних позашляховиків, а як справи зі старими моделями?

На якому етапі компанія перестає виготовляти те чи інше обладнання? Не хотілося б витратити час і сили на пошуки гідного позашляховика, щоб потім дізнатися, що на нього неможливо встановити продукцію ARB.

— Джерод

Привіт Джерод,

Із задоволенням повідомляю вам, що моєму позашляховику зараз 22 роки, і що все встановлене на ньому додаткове обладнання ARB все ще є у продажу.

Однак, на ваше запитання немає однозначної відповіді.

Ми дійсно пишаємося тим, що залишаємо за вами, покупцями рішення про те, коли знімати продукт з виробництва. Щоб продемонструвати, як серйозно ми ставимося до старих моделей автомобілів, ми випустили кілька нових продуктів для LandCruisr 40 і 60 протягом останніх 10 років.

Для кожного продукту існує певний мінімальний розмір виробничої партії, що дозволяє підтримувати розумну ціну нею. Лише тоді, коли продажі для певного продукту падають набагато нижче за цей мінімальний обсяг виробничої партії за період 12 місяців, ми починаємо розглядати можливість зняття цього продукту з виробництва. І навіть тоді, ми беремо до уваги й інші фактори, наприклад інші продукти для даної моделі автомобіля, продажі яких можуть постраждати, якщо ми повністю відмовимося від виробництва деталі, що погано продається.

Старі моделі позашляховиків та їхні власники безумовно дуже важливі для нас. Ми є однією з небагатьох компаній на ринку, яка може стверджувати, що ми підтримуємо виробництво продукту якомога довше.

Поки я писав цю відповідь, я вирішив поцікавитися, який продукт із нашого поточного прайс-листа має найстаріший статус. Виявилося, що з 49750 каталожних номерів у нашій комп'ютерній системі, найстарішим, за моделлю автомобіля, є AVM401 - набір хабів AVM для Jeep 1942 року випуску. На момент написання цієї відповіді у нас на складі було два таких комплекти.

Найкраща порада, яку я можу дати потенційному покупцю нашої продукції, це завжди радитися з вашим місцевим дилером ARB перед покупкою будь-якого автомобіля. І це стосується не лише старих моделей позашляховиків. Існує ймовірність, що ви не зможете поставити наші продукти на деякі не дуже популярні або просто рідкісні моделі та версії автомобілів - завжди просто звіритися з прайс-листом нашої продукції та визначити, що саме ви зможете придбати на ваш автомобіль.

Ми ніколи не скажемо вам, що ви купили «неправильну» модель позашляховика — це, як мінімум, неввічливо та непрофесійно, проте незабаром ви самі можете дійти такого висновку, якщо ви заздалегідь не вивчили доступність додаткового обладнання для даної моделі автомобіля.

— Greg Milton, Manager
National Products & Services