Блокування ARB Air Locker - міфи та реальність

З листа до компанії ARB:

У мене є два питання щодо блокувань Air Locker і я хотів би знати — правда це чи вигадка.

По-перше, я чув, що не варто встановлювати блокування на автомобілі з постійним повним приводом, наприклад Prado, тому що це призводить до збільшення навантаження та поломки корпусу трансферу (роздатки).

По-друге, ходять чутки, що кільце-прокладка в блокуванні Air Locker часто виходить з ладу і блокування не вмикається або спрацьовує не до кінця. За іншими відомостями, цю проблему було вами вже вирішено.

Що стосується вашого першого питання, то все одно, що сказати, що встановлення більш якісних покришок на ваш Prado збільшить навантаження на трансфер. Міжколісні блокування ARB Air Locker це лише інструмент, що дозволяє поліпшити зчеплення з дорогою (як і хороші покришки). Блокування просто надає вашому автомобілю кращого зачеплення і жодним чином не впливає на збільшення або зменшення навантаження на корпус трансферу.

Наприклад, ви рухаєтеся по крутому звивистому підйому з твердим і сухим покриттям. У цьому випадку навантаження на трансфер буде відчутно вищим, ніж якби підйом був усипаний дрібним гравієм і колеса пробуксовували. Це також стосується ситуації, коли тільки одна вісь або одна сторона автомобіля виявляється на дрібному гравії. Кожне незаблоковане буксуюче колесо призводить до величезних втрат моменту, що крутить, а ви все ближче і ближче до моменту повного застрявання. Блокування ARB дозволяють уникнути втрат моменту, що крутить, на пробуксовках і «перетворюють» гравій на відмінне покриття.

З другого питання — ми не стверджуватимемо, що ми ніколи не стикалися з поломками в пневматичній системі блокувань Air Locker. Однак ми можемо сміливо стверджувати, що такі випадки вкрай рідкісні і поломка ніколи не настає внаслідок природного зносу в умовах звичайного використання.

Насправді сальники, що використовуються в наших блокуваннях, мають менший коефіцієнт зносу, ніж металеві поверхні, в контакті з якими вони знаходяться. Ми спостерігали сальники з пробігом понад 500 000 кілометрів, які продовжували ідеально справлятися зі своїми функціями. Справа в тому, що коли сальник виходить з ладу, ви можете з упевненістю шукати причину поломки в трансмісійній олії, забрудненій металевими частинками. Найчастіше це відбувається через несвоєчасне сервісне обслуговування, утворення іржі на металевих поверхнях через попадання води через негерметичні пильовики півосей або через механічні пошкодження, нанесені під час встановлення.

Таким чином, правильно встановлене блокування ARB Air Locker, що вчасно обслуговується, прослужить з рідними сальниками весь експлуатаційний період вашого автомобіля.

Daniel Bongard

(Керівник інженерного відділу ARB)